Dažniausiai užduodami klausimai

Pristatymas ir apmokėjimas

Kaip galima apmokėti užsakymą?

Apmokėti savo užsakymą galite grynaisiais pinigais ar banko kortele baldų pristatymo metu arba banko kortele (Visa, Mastercard), elektronine bankininkyste užsakymo metu ar bankiniu pavedinimu iki baldų pristatymo dienos.

Kiek kainuoja pristatymas?

Užsakymus visoje Lietuvoje pristatome visiškai nemokamai iki Jūsų namų arba tos vietos, kur gali privažiuoti krovininis mikroautobusas.

Ar vairuotojas užneš baldus?

Vairuotojas užneš baldus tuo atveju, jei užsisakėte baldų užnešimo paslaugą. Ją galite užsisakyti pildant užsakymo duomenis. Užnešimo paslaugą taip pat galite užsisakyti bet kuriuo metu iki baldų atvežimo dienos susisiekus su mumis el. paštu info@berrybaldai.lt arba telefonu +370 619 44215.

Kuriuo metu pristatome baldus?

Stengiamės pristatymo laikus išdėlioti taip, kad užsakymas Jūsų namus pasiektų Jums patogiu laiku. Dieną prieš pristatymą gausite SMS žinutę su siūlomu pristatymo laiku, į kurią reikės atsakyti TAIP arba NE. Negavus teigiamo atsakymo, susieksime telefono skambučiu pasiūlyti patogesnį laiką. Pristatymo dieną, prieš atvykimą, vairuotojas su Jumis susisieks užsakyme nurodytu telefonu.

Ar turite ekspoziciją ar fizinę parduotuvę, kurioje būtų galima apžiūrėti baldus?

Esame internetinė baldų parduotuvė, tad dedikuotos fizinės parduotuvės neturime, tačiau mielai atsakysime į Jūsų klausimus tel. nr. +370 619 44215 arba el. paštu info@berrybaldai.lt.

Garantijos ir grąžinimas

Ką daryti, jei norime grąžinti baldą?

Jūs nesate 100 % patenkinti savo kokybiška preke, ją galite grąžinti per 365 kalendorines dienas. Apie tai praneškite mums el. paštu info@berrybaldai.lt, telefonu +370 619 44215. Svarbu, kad baldas būtų nerinktas ir originalioje pakuotėje. Grąžinamą baldą atsiimsime per 5 darbo dienas. Sekančią dieną po baldo atsiėmimo pinigus grąžinsime į užsakyme nurodytą banko sąskaitą.

Ar baldams suteikiate gamintojo garantiją?

Visiems baldams yra taikoma 24 mėnesių garantija, jei gamintojas nesuteikia ilgesnės. Garantinis laikotarpis pradedamas skaičiuoti nuo tos dienos, kai pristatome baldus.

Kur reikėtų kreiptis ir kokią informacija pateikti del baldo defekto?

Jeigu gavote baldą su defektu, atsiųskite mums nuotraukas arba kitą vaizdinę medžiagą (video) el. paštu info@berrybaldai.lt. Garantinis skyrius, įvertinęs situaciją, su Jumis susisieks ir pasiūlys galimus sprendimo būdus.